Dette bør du vite før du kjøper:

Generelt

Blekemidler skal oppbevares kjølig for maksimal holdbarhet, som da er ca 2 år.
Vi lover at du alltid vil motta blekemiddel med lang holdbarhet.

Alle ordre blir ekspedert samme dag eller dagen etter at vi har mottatt din bestilling.
Detaljert brukerveiledning medfølger våre tannblekingprodukter.
Blekemiddelet er akkurat det samme som brukes av tannleger.

Bestille fra våre nettsider
Gjelder fra 1. januar 2012.
Du kan kun bestille de varene du ønsker fra våre nettsider.
All betalingsinformasjon blir kryptert og sendes over sikker server.

Vi bruker -PayPal- som har millioner av brukere i over 100 land.
Du kan derfor betale med de fleste kreditt- og debetkort eller du kan velge å betale via PayPal sitt eget betalingssystem, hvis du er registrert der.
PayPal samarbeider med alle banker og oppfyller alle krav til sertifisering og sikkerhet.

Når du klikker på "Legg i Kurven" flyttes du automatisk til PayPal sin sikre internettside. Symbolet for en sikker internettside er en liten låst hengelås nederst på nettsiden.

All trafikk på PayPal sine nettsider er kryptert i tråd med SSL-standaren (Secure Socket Layer). Dette innebærer at informasjon om navn og kortnummer som du sender, ikke kan leses av andre.

Du får melding på skjermen om å godkjenne ordren før den blir sendt.

En ordrebekreftelse på de bestilte varene blir sendt til din e-post adresse.

Avbestilling
Du kan fritt avbestille din ordre frem til at den er pakket hos Edental. Etter at ordren er pakket kan du ikke gjøre endringer.

Frakt
Frakt kr. 30,- uansett ordrens størrelse.

Transportskade
Mottar du en vare som er skadet, skal du straks du mottar varen, melde fra om dette til Posten, telefon: 23149000 samt til Edental via epost: post@e-dental.no, hvor du oppgir hvilket postkontor som utleverte pakken.
Som kunde skal du aldri løse ut en pakke som ser skadet ut.

Ansvar for feil
Foreligger det feil som Edental er ansvarlig for, vil Edental for egen regning utbedre feilen, evnt. tilby kunden omlevering eller tilbakebetaling.
Edentals ansvar begrenses til det som står i forbrukerkjøpsloven. Edental bærer således ikke noe direkte eller indirekte ansvar for (ikke begrenset til) inkompatibilitet, uteblitt fortjeneste, driftsavbrudd, merarbeid samt skadebringende egenskaper ved varene.

Angrerett
Som privatperson har du en angrefrist på 14 dager, regnet fra den dagen du mottok din bestilling. Hvis du benytter deg av angreretten, ber vi deg om å fylle ut angrerett-skjemaet som ligger ved din bestilling.
Ved retur må varene emballeres slik at de ikke tar skade. Benytt gjerne den samme innpakningen som ble sendt fra Edental. Skader som oppstår som følge av dårlig innpakning må du som kunde stå til ansvar for. Varer som sendes i retur pr. postoppkrav, vil ikke bli hentet/innløst. Returfrakt betales av kjøper. Alle varer som leveres fra Edental er forseglet. Er forseglingen brutt, har du ingen angrerett.
Angreretten gjelder ikke for firmakjøp.

Vi tar forbehold om trykkfeil. Videre tar vi forbehold om at informasjon, spesifikasjoner, priser og produkttilbud kan endres uten forutgående varsel.
Edental kan nekte å ekspedere ordre.

Dine personalia
Ditt navn, adresse og e-post adresse o.l. vil ikke under noen omstendighet bli gitt eller videresolgt, hverken til privatpersoner eller andre bedrifter/organisasjoner.